.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همایش توسعه ملی ؛
مدیرعامل گاز مازندران، مدیر برتر جهادی کشور
با حضور مدیران ارشد کشور در همایش مدیران جهادی توسعه ملی، دکتر محمد اسماعیل ابراهیم زاده، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران موفق به اخذ تندیس مدیر برتر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران، همایش بزرگ مدیران جهادی توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران در تالار ابوریحان بیرونی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار و 21 مدیر برتر کشور معرفی شدند.

بر پایه این گزارش، این همایش ملی با هدف بررسی چالش ‌های پیش روی تحقق سیاست ‌های کلی توسعه ملی در کشور، شاخص سازی بخش های دولتی و خصوصی در توسعه ملی، ترویج گفتمان توسعه ملی در بین اقشار مختلف، تدوین جهت ها و اقدامات راهبردی کشور و معرفی و تقدیر از مدیران برتر این عرصه برگزار شده است.
همچنین، اقتصاد دانش بنیان، اصلاح الگوی مصرف و هدفمندسازی یارانه ها، سهم بری عادلانه عوامل در زنجیره تولید تا مصرف، امنیت غذا و کالاهای اساسی، امنیت درمان، نفت و گاز و حوزه انرژی، بودجه دولت، هزینه و مالیات، شفاف سازی اطلاعات و سلامت اقتصادی، فرهنگ سازی و مواجهه فعال در برابر مخاطرات داخلی و خارجی از جمله برخی محورهای همایش توسعه ملی عنوان شده است.
در این همایش، محمد اسماعیل ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در جمع مدیران برتر این همایش قرار گرفت و از وی تجلیل به عمل آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.